آموزش تصویری آرایش صورت برای افراد مبتدی


 

 

سالن زیبایی آرامیس

سالن زیبایی آرامیس

آرایشگاه خوب برای میکاپ – چگونه آرایش صورت کنیم؟

آرایش صورت شامل چهار بخش:

  • نمودار گرافیکی آرایش
  • آماده سازی صورت
  • افزودن آرایش روی چشم ها
  • افزودن رنگ به لب ها

بخش اول: آماده سازی صورت

خدمات پوست خدمات پوست

۱-هرگونه آرایش قبلی را پاک کنید:

برای شروع کار با یک پالت تمیز، به هنگام آرایش صورت تان، امری ضروری است. قبل از هر چیز، هرگونه آرایش روز قبل را که ممکن است با آن به رختخواب رفته باشید از روی صورت خود پاک کرده و یا آرایشی را که در همان روز و از قبل روی صورت تان بوده با آب بشویید. در صورتی که سعی کنید (به جز اِعمال تغییراتی مختصر) لایه ای جدید از مواد آرایشی را روی لایه ای که از قبل روی صورت تان بوده است اضافه کنید، در نهایت چهره تان راه راه و موج دار به نظر می رسد و در مقایسه با زمانی که عمل آرایش را روی صورت بدون آرایش انجام می دهید، حالتی تصنعی تر خواهد داشت. همچنین به منظور جلوگیری از انباشتگی مواد و ایجاد تورم در پوست صورت تان، باید بقایای مواد آرایشی را از روی آن پاک کنید. می توانید از یک پاک کننده ی آرایش مناسب یا مقداری روغن بچه ی ملایم برای پاک کردن تمام مواد آرایشی باقیمانده استفاده کنید.

  • به یاد داشته باشید که همیشه باید آرایش هایتان را در پایان هر روز پاک کنید. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد منافذ و حفره های ریز در پوست صورت، ایجاد چین و چروک و آسیب آن می گردد.

ماسک ماست ماسک ماست

۲-آرایش صورت خود را با آب بشویید:

به همان دلیل که آرایش ها را از روی صورت خود پاک می کنید، باید آن را با آب بشویید. قبل از اینکه صورت تان را با آب سرد شست و شو دهید، با استفاده از یک دستمال پاک کننده نرم، حدود یک دقیقه آن را ماساژ دهید، تا باکتری ها و سلول های مرده ی پوست که در منافذ ریز آن جای گرفته اند، از بین بروند. آنگاه با استفاده از یک کِرِم مرطوب کننده ی صورت، صرف نظر از نوع پوست صورت، عمل شست و شو را به پایان برسانید.

لایه برداری صورت لایه برداری صورت

۳-صورت تان را آماده کنید:

قبل از آرایش صورت ، لازم است صورت تان را آماده کنید. هدفِ استفاده از پرایمر صورت، افزایش جلوه و ماندگاری آرایش روی چهره است. می توانید پرایمر را با استفاده از انگشتان خود روی صورت تان بمالید و تمام صورت خود را با مقدار کمی از آن بپوشانید.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:03

۴-لایه ای از فونداسیون را روی صورت خود بمالید:

انواع مختلفی از فونداسیون ها برای آرایش صورت وجود دارند، اما عموماً نحوه ی استفاده از آنها یکسان است. فون های مایع، کِرِم و فون های پودری همگی در جهت یکنواخت کردن چهره عمل کرده و پایه ی صاف و مسطحی را برای افزودن سایر مواد آرایشی به صورت فراهم می کنند. برای مالیدن فونداسیون، از یک برس فونداسیون و یا یک اسفنج زیبایی مرطوب استفاده نمایید. در صورت لزوم قسمت های گوش و گردن را نیز با صورت همرنگ سازید. به خاطر داشته باشید که رنگ فونداسیون باید با تٌن (ته رنگ) پوست شما یکسان بوده و مثلاً تیره تر و یا روشن تر نباشد. رعایت این نکته به انطباق فونداسیون با رنگ سینه و گردن شما کمک می کند. لذا رنگ صورت تان تفاوتی با سایر قسمت های بدن شما نخواهد داشت.

  • برای محو کردن لکه های سرسخت، می توانید از یک برس پوشاننده برای اضافه کردن مقدار بیشتری از فونداسیون روی صورت خود استفاده نمایید.
  • فونداسیون مایع را می توانید با انگشتان خود روی صورت بمالید. هرچند که با این کار احتمال ورود باکتری ها به داخل پوست و ایجاد جوش در آینده افزایش می یابد.

آرایش ترکی آرایش ترکی

۵-پوشاننده را بمالید:

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش صورت برای افراد مبتدی اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-تصویری-آرایش-صورت-افراد-مبتدی/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: